Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Συνέντευξη από την ποιό συμπαθή γυμνάστρια (Ηρακλεία Μπακομήτρου) του δήμου μας



 
Θα θέλαμε να μας πείτε λίγα λόγια για εσάς
Μεγάλη μου τιμή και ευχαριστώ πολύ για αυτή την συνέντευξη που μου κάνετε.Κατάγομαι και μεγάλωσα στην Αίγινα.Έχω ασχοληθεί με τον αθλητισμό από πολύ μικρή,έπαιξα μπάσκετ στον Σαρωνικό.Αργότερα συνέχισα στον Πανσερραικό λόγω ότι ήμουν φοιτήτρια στις Σέρρες
(γυμναστική ακαδημία).Μετά άλλαξα το μπάσκετ και έπαιξα έπαιξα Χάντμπολ στην ίδια ομάδα (Πανσερραικό Α2 γυναικών) όπου τελικά ασχολήθηκα με την αεροβική χoρό -γυμναστική γενικότερα με  μαζικό αθλητισμό.
Αυτό ήταν κάτι που το είχες μέσα σου και βγήκε κάποια στιγμή.
Δεν ήταν κάτι που είχα μέσα μου αλλά τελικά ήταν η κλήση μου προς τα εκεί.
Βλέπουμε ότι τελικά εδώ στον Δήμο Μοσχάτου&Ταύρου ασχολείσαι ως καθηγήτρια του χορού και της γυμναστικής.
Ναι φυσικά τον Οκτώβριο κλείνω τα πέντε χρόνια
Μένεις στο Μοσχάτο
Τα τελευταία πέντε χρόνια ζώ στο Μοσχάτο ήρθα το 2007 λόγω του Δήμου και από τότε έχω παραμείνει εδώ.Προσλήφθηκα στον δήμο με σύμβαση για τα προγράμματα μαζικής άθλησης.Ανέλαβα στην αρχή τα τμήματα  γυναικών όπου τις γύμναζα περνώντας  την σημασία της άθλησης και ιδιαίτερα την σημασία της αερόβιας ικανότητας στον αθλητισμό.
Η ειδικότητα σου ως καθηγήτρια φυσικής αγωγής ποιά είναι.
α) Αεροβική-Βάρη
β) Ειδική φυσική αγωγή σε άτομα με ειδικές ανάγκες.
Εδώ στο Μοσχάτο όλα αυτά τα χρόνια έχεις κερδίσει την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση των μικρών παιδιών και των γονέων τους.Που οφείλεται αυτό.
Καταρχάς είναι η καθημερινή επαφή.Είμαι πρωί απόγευμα στο στάδιο με βλέπουν τόσο συχνά που πλέον είμαι κάτι σαν οικογένεια.Κάποιος μπορεί να έρθει πολύ συχνά στο τμήμα, τους ξέρω και με ξέρουν έρχομαι  ποιο συχνά σε επαφή με αυτούς παρά με την οικογενειά μου(όλο αυτό πιστεύω ότι είναι και η ζωή μου.)
Μήπως είναι μέσα σου να δίνεις το κάτι παραπάνω.
Είναι αλήθεια αυτό.Είμαι ιδιαίτερα κοινωνική και δένομαι παρα πολύ σε σημείο λόγω της καθημερινή επαφής να γνωρίζω για τους περισσότερους και πολλά θέματα από την προσωπική τους ζωή.
Αρα δένεσαι με τον καλό τρόπο αντιμετωπίζεις τα θετικά και αρνητικά προβλήματα των αθλουμένων σου και αυτό παίζει προφανώς το ρόλο του και φαίνεται φυσικά και παραπέρα,τα μικρά παιδιά αποκτούν και αυτά στόχους γιατί το μεταδίδεις,άρα μπορούμε να πούμε ότι σε έχουν και πρότυπο.
Θέλοντας και μη σε αυτούς τους χώρους αποτελείς πρότυπο δηλαδή και μη θέλοντας να το επιδιώξεις το παιδάκι θα σε δει και θα θέλει να σου μοιάσει.        
Φυσικά όλο αυτό(πρόγραμμα) είναι κάτι που θα το τραβήξει έχει μέσα χορό,γέλιο,διασκέδαση σίγουρα το ψυχαγωγεί περνάει καλά θέλει να το κάνει.Και εάν εσύ είσαι λίγο ποιο χαρούμενος ποιο ευαίσθητος ποιο κοντά του νομίζω ότι το τραβάς περισσότερο.
Ωραία αυτά για το παιδί για τον ίδιο τον εαυτό σου  λοιπόν τι κερδίζεις.
Μπορώ να σου πώ εκτός ότι όλα αυτά που κερδίζω ξέρω ότι πάω το βράδυ στο σπίτι μου και είμαι παρα πολύ καλά, γεμάτη.
Είσαι καλά γιατί καταφέρνεις αυτό που λέμε το ιδεατό να το κάνεις πραγματικότητα
Είμαι αυτό που μου αρέσει.Εκτός ότι μου αρέσει η δουλειά  μου αρέσει παρα πολύ η επαφή με τον κόσμο.Δεν θα μπορούσα να φανταστώ να μην έχω επαφή με τον κόσμο,δεν θα ήμουν καλά.
Παίζει  ρόλο ότι είσαι από πολύτεχνη οικογένεια
Ασφαλώς και παίζει ρόλο.Δεν είναι τυχαίο ότι τα παιδιά που προέρχονται από πολύτεχνη οικογένεια είναι παρα πολύ κοινωνικά διότι έχουν μάθει να  μοιράζονται, να μιλάνε.
Εμείς είμαστε μία δεκαμελή οικογένεια, είμαστε μία ομάδα.
Κάποια προγράμματα αεροβίωσης που κάνεις σε κάποιες ομάδες (Παναθηναϊκό,
ΑΟ Ρουφ,Μοσχάτο) τι είναι αυτά.
Είναι προγράμματα αεροβικής γυμναστικής που γίνονται στα πλαίσια προετοιμασίας των ομάδων συνήθως τον Ιούλιο και Αύγουστο. 
Πιστεύεις ότι ωφελεί την ομάδα ένα πρόγραμμα σαν αυτό  γιατί είναι ποιο καινοτόμο και όχι σαν αυτά τα κλασσικά που περιλαμβάνουν τρέξιμο(ιντερβαλ)  κ.τλ
Αυτό το πρόγραμμα καταρχάς βοηθά καρδιοαναπνευστικά.Η αεροβική γυμναστική τους δίνει παραπολύ καλό ρυθμό, το οποίο το χρειάζονται,τους δίνει την ικανότητα της κιναίσθησης ώστε να γυρίζουν  ποιο άνετα δεξιά αριστερά  πίσω μπροστά(προσανατολισμό), που είναι ο συμπαίκτης που είναι η μπάλα.
Φυσικά βοηθά και παραπολύ στην ενδυνάμωση του κορμού και των ποδιών.
Έχεις ασχοληθεί με  το αθλητικό πρόγραμμα του δήμου για την τρίτη ηλικία.
Ξεκίνησα την πρώτη μου χρονιά εδώ το 2007   που ήρθα στο Μοσχάτο.Δύο χρόνια έμεινα αλλά από πέρσι κάνω και το πρόγραμμα για τον Ταύρο.
Στο πρόγραμμα αυτό η συμμετοχή είναι παρα πολύ μεγάλη.Οι  συμμετέχοντες  έχουν πολλαπλά οφέλη διότι δεν είναι μόνο ό λόγος υγείας αλλά ο σημαντικότερος λόγος είναι κοινωνικός.
Οι δήμοι που εφαρμόζουν αυτά τα  προγράμματα  μπορούμε να πούμε ότι κερδίζουν διότι αναβαθμίζουν σε καλύτερο βαθμό τα μαζικά τους προγράμματα.
Έχουν τον κόσμο τους καλά.Δηλαδή δεν μπορείς να φανταστείς πόση μεγάλη ευτυχία είναι για αυτούς τους ανθρώπους που συμμετέχουν.Είναι φοβερό φέτος τους κατέβασα και στην επίδειξη του δήμου και χόρεψαν " Μούρη με έχεις κάνει καψούρη"Ήταν ένα από τα καλύτερα προγράμματα μου χωρίς να θέλω να ξεχωρίσω κάποιο.
Πώς βλέπεις τα αθλητικά προγράμματα του δήμου έχουν ένα καλό επίπεδο.
Αυτόν που έχω να πώ πραγματικά και άς με διαψεύσει κάποιος είναι ότι το επίπεδο εξίσου είναι το ίδιο με ένος ιδιωτικού γυμναστηρίου μπορώ να πώ και πολύ καλύτερο διότι οι επιλογές που έχουμε εδώ όσο αφορά τα προγράμματα είναι πάρα πολλές.Έχουμε παρα πολλές ώρες την ημέρα,υπάρχουν αρκετά τμήματα,δεν περιορίζουμε κόσμο,πολύ δύσκολα να κλείσουμε τμήματα και να πούμε δεν παίρνουμε άλλους.Είναι παρα πολύ καλό το επίπεδο η προσέλευση του κόσμου είναι πάρα πολύ μεγάλη.
Στην ουσία από ότι φαίνεται ο δήμος μας έχει δημιουργήσει ένα θετικό οικοδόμημα επάνω στην άθληση παίζουν ρόλο και εσείς τα στελέχη  σε αυτό.  
Μα φυσικά έχει να κάνει με το κάθε στέλεχος πιστεύω γιατί αυτός είναι και η ψυχή,αυτός θα το φτιάξει,αυτός θα το οργανώσει,εαν αυτός δεν έχει την γνώση,την εμπειρία,εαν δεν έχει την θέληση,το κέφι να το κάνει είναι εκατό τα εκατό σίγουρο ότι θα αποτύχει.
Φυσικά βρίσκει έδαφος να το κάνει μέσα απο τον δήμο.
Ναι μπράβο μέσα απο τον δήμο.
Είναι σημαντικό αυτό που λές τώρα διότι στην ουσία δείχνει τον ερασιτεχνισμό και την σημασία της πραγματικής άθλησης.
Ναι
Εσύ και κάποιοι άλλοι συνάδελφοι σου δίνετε ότι ποιο θετικότερο έχετε για αυτά τα προγράμματα του δήμου και από την άλλη κινδυνεύτε να απολυθείτε.
Ναι είμαστε εδώ και δύο χρόνια στα δικαστήρια.Η αλήθεια είναι ότι πλέον το συνηθίσαμε,εδώ και δύο χρόνια  όλη αυτή την κατάσταση κάθε τόσο άγχος τι θα γίνει ,θα χάσουμε την δουλεία μας.Πάρα όλα αυτά πιστεύω ότι είναι τα σημεία των καιρών,τα οποία τα αντιμετωπίζουμε όλοι μας, δεν είναι θέμα δήμου και αυτό το δηλώνω ξεκάθαρα,ο δήμος μας στηρίζει αφάνταστα,μας συμπαραστέκεται κάθε φορά στο δικαστήριο.
Τι ομάδα είσαι
Είμαι Ολυμπιακός,εαν και δεν είμαι φανατικός.
Δηλαδή φέτος που ο Ολυμπιακός πήρε το πρωτάθλημα  στο ποδόσφαιρο και στο μπάσκετ  ένιωσες κάτι το ιδιαίτερο.
Το χάρηκα αλλά για να πώ και την αλήθεια  όταν παίζουμε με ομάδες  στο εξωτερικό είμαι με την ελληνική ομάδα οπότε και ο Παναθηναϊκός να είναι απέναντι εγώ θα είμαι με τον Παναθηναϊκό.Είμαι φίλαθλος και όχι οπαδός.
Αφού ασχολείσαι τόσα πολλά χρόνια με την άθληση τι έχεις να μας πείς για τους Έλληνες γυμνάζονται ή έχουν άλλες προτεραιότητες περισσότερο.
Θεωρώ ότι οι Έλληνες γυμνάζονται,δεν είναι αλήθεια π.χ ότι θα πάει για καφέ και δεν θα γυμναστεί,δεν είναι τυχαίο ότι απο εδώ στο γυμναστήριο περνάει τόσο κόσμος,απλά είναι θέμα τι θα  του δώσεις ,το πόσο θα τον τραβήξεις, είναι σημαντικό,όλη μέρα ο σύγχρονός άνθρωπος δουλεύει αλλά θα βρεί χρόνο για να γυμναστεί.
Έχεις να δώσεις κάποιες συμβουλές για τον τρόπο ζωής και άθλησης.
Θεωρώ ότι ο αθλητισμός πρέπει να γίνει τρόπος ζωής διότι προσφέρει πολλά,απίστευτα πράγματα,απο την ψυχολογία,απο την κοινωνικοποίηση,μέχρι την  ομορφιά -υγεία του σώματος,απο όπου να το πιάσεις μόνο καλό μπορεί να προσφέρει.   
Κάτι για εσένα τελευταίο. Έχεις κάποιους στόχους επαγγελματικούς,έχεις κάποιο όνειρο που θέλεις να πραγματοποιήσεις.
Η αλήθεια είναι ότι τα όνειρα αλλάζουν κατά καιρούς.Θέλω να παραμείνω εδώ στο Μοσχάτο,έχω μάθει εδώ,αυτή είναι η ζωή μου,ζώ εδώ,εδώ υπάρχουν οι άνθρωποι με τους οποίους έρχομαι καθημερινά σε επαφή,δεν μπορώ κάποια στιγμή ξαφνικά να σηκωθώ και να φύγω.Το όνειρό μου είναι να παραμείνω στον δήμο. 
Ευχαριστούμε παρα πολύ Ηρακλεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad