Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Σούλης Μαρκόπουλος: «Η πιο δύσκολη εβδομάδα της καριέρας μου»

Ο ΠΑΟΚ του Σούλη Μαρκόπουλου νίκησε τον Κόροιβο του Χάρη Μαρκόπουλου ωθώντας τον προς τον υποβιβασμό στην Α2, με τον κόουτς του "Δικέφαλου του Βορρά" να επισημαίνει το πόσο ψυχοφθόρα ήταν η τρέχουσα εβδομάδα για τον ίδιο, πλην όμως να τονίζει πως έχει ήσυχη τη συνείδησή του.
 
«Ηταν η πιο δύσκολη εβδομάδα στην καριέρα μου. Από τη μία, είναι η ομάδα σου και από την άλλη ο γιος σου που παίζει την παραμονή του.
 
Αυτά που έχω μάθει, όμως, στην ζωή μου και αυτά που έχω μεταφέρει στα παιδιά μου, έπρεπε να τα κάνω. Ειπώθηκαν και γραφτήκαν πολλά, ήταν πολύ άσχημο, αλλά εγώ έχω ήσυχη τη συνείδησή μου απέναντι στο θεσμό του μπάσκετ», ήταν τα λόγια του κόουτς Μαρκόπουλου στο συνδρομητικό κανάλι.

Πηγή:http://www.basketblog.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=158690%3A--l------r&catid=231%3Apaok&Itemid=230

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad