Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Γεωργούλης: «Άμεσα ο προγραμματισμός του Φωστήρα»

Αν και όλοι στον Φωστήρα πανηγυρίζουν για την κατάκτηση του πρωταθλήματος του Νοτίου ομίλου της Football League 2 και την άνοδο της ομάδας στη Football League, ο προπονητής της ομάδας, Θύμιος Γεωργούλης, θέλησε να χαμηλώσει τους τόνους και να μιλήσει για την επόμενη μέρα.
«Θέλω να συγχαρώ τον κόσμο, τη διοίκηση , τους ποδοσφαιριστές αλλά και τους συνεργάτες μου για την επίτευξη του στόχου της ανόδου. Όσον αφορά το παιχνίδι, πρέπει να πω ότι ήμασταν ιδιαίτερα νευρικοί, αφού μας άγχωσε το γεγονός ότι το ματς ήταν φιέστα για εμάς. Από την άλλη, είναι καλό να κρατήσουν οι χαρές και τα πανηγύρια αλλά μόνο για τον κόσμο. Εμείς θα πρέπει να ξεκινήσουμε άμεσα τον προγραμματισμό για τη νέα χρονιά!», ήταν η αρχική τοποθέτηση του τεχνικού του «φονέα».

Για την προφορική συμφωνία της ανανέωσης της συνεργασίας του με τον Φωστήρα: «Υπάρχει προφορική συμφωνία με τη διοίκηση, αφού με τον Φωστήρα και τον κόσμο έχω ένα ιδιαίτερο "δέσιμο". Έχω δώσει τον λόγο μου, ο οποίος είναι νόμος! Κλείνοντας θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες της πρώην μου ομάδας και μόνο. Αναφέρομαι στον Βύζαντα Μεγάρων που πέτυχε ένα πραγματικό άθλο με την παραμονή του στη Β' Εθνική! Βέβαια κι εγώ από την πλευρά μου συνετέλεσε σε ένα βαθμό σε αυτό, καθώς έφερα τον Ιανουάριο στην ομάδα τους Νικολόπουλο, Κρολ και Λιόλιο που συνέβαλαν σημαντικά για να πετύχει η ομάδα τον στόχο της!»


http://www.onsports.gr/Podosfairo/Football-League-2/Notios-Omilos/item/319544-Gewrgoylhs-Amesa-o-programmatismos-toy-Fwsthra

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad