Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Στέλιος Μπρατσόλης:Είναι μεγάλη παρακαταθήκη στο μυαλο και στη Ζωη μου , η διαδρομή μου στην Ιστορική , Σεβαστη και Αγαπημένη μας Ενωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Πειραιά .Απο Καρδιαs , Καλη ! Επιτυχία στο Γιωργο Ανατολακη και στην Νεα Διοίκηση της Ενωσης μας

Η ζωή έχει Νίκες , Πίκρες , Χαρές , Ηττες και Γιαυτο είναι Γλυκιά ! Γιαυτο και Γοητευτική ..!
Είναι μεγάλη παρακαταθήκη στο μυαλο και στη Ζωη μου , η διαδρομή μου στην Ιστορική , Σεβαστη και Αγαπημένη μας Ενωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Πειραιά .
Συναντηθηκα μαζι της το 1985 , Δούλεψα , Διαφωνησα ,Συγκρουστηκα , Πήρα Πρωτοβουλίες , Εθεσα Προταιρεοτητες , Συνεργάστηκα , Προεδρευσα για μια τετραετια καταθετωνταs και προωθώντας , οτι επαρκές θεωρούσα ωφέλιμο για την Ενωση , τα σωματεία μας , το κοινωνικο μας Ποδοσφαιρο που Αγάπησα και Ανιδιοτελώς Υπηρέτησα .
Εχθές οι εκλέκτορες των Σωματείων μας Επέλεξαν , Αλλο Προεδρο , Αλλη Διοίκηση .
Τη Σέβομαι ! Και την Αποδέχομαι .
Πάλεψα Καθαρά , Υπεύθυνα , Επιχειρηματολογημενα , δεν Λυγισα ...Αλλα δεν Κερδισα .
Είναι και Αυτο ! ενα Επιπλέον ακόμη Κέρδος που μου Προσέφερε η Ενωση μας .
Το πρόσθετω στην Διαδρομή μου , που σε Καθε περίπτωση , θα συνεχίζεται για καθετι Καλο ! Ωφέλιμο ! Κοινωνικο ! Αποδοτικό , σε ολη μου την υπόλοιπη Ζωη , μέχρι να με πάρει ο υψιστος.. απ' το Πασαλιμανι ..
Απο Καρδιαs , Καλη ! Επιτυχία στο Γιωργο Ανατολακη και στην Νεα Διοίκηση της Ενωσης μας 
https://www.facebook.com/stelios.bratsolis?hc_location=stream

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad