Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

"Oταν αντιμετώπισα τον Kobe Bryant"

Ο... rookie του Πανελευσινιακού Νίκος Χουχούμης αντιμετώπισε το καλοκαίρι του 2011 (σε ηλικία 15 ετών) τον Kobe Bryant και μοιράζεται τις λεπτομέρειες της εμπειρίας του μέσω της στήλης NBA Guest.

Μέχρι πέρυσι αγωνιζόταν στην ομάδα της ιδιαίτερης πατρίδας του, τον Πήγασο Μάνης. Το Περιστέρι του έδωσε την ευκαιρία να μετακομίσει στην Αθήνα, να παίξει με την εφηβική του ομάδα και να ξεδιπλώσει το ταλέντο του στο πρωτάθλημα της ΕΣΚΑ. Φέτος, ο Νίκος Χουχούμης πήρε το πρώτο συμβόλαιο της καριέρας του, καθώς ο Πανελευσινιακός επένδυσε στις ικανότητές του και του έδωσε τη δυνατότητα να γίνει μέλος της Α1. Ο… rookie των "Σταχυοφόρων" βλέπει το όνειρό του να γίνεται πραγματικότητα, έχει πάρει χρόνο συμμετοχής στα φιλικά παιχνίδια της ομάδας, αλλά η εμπειρία που δεν θα ξεχάσει ποτέ είναι η συνάντησή με τον Kobe Bryant το καλοκαίρι του 2011, όταν ήταν μόλις 15 ετών! Το NBA Greece του ζήτησε να μοιραστεί τις εντυπώσεις από το "The Kobe Athens Tour" μέσω της στήλης "NBA Guest" και να εξηγήσει πόσο σπουδαίο ήταν το συναπάντημά του με έναν εκ των κορυφαίων αθλητών στην ιστορία του παγκόσμιου μπάσκετ.


"Εκείνη την εποχή, το καλοκαίρι του 2011, έμενα στην Στούπα Μεσσηνίας και έπαιζα σε μια τοπική ομάδα, τον Πήγασο Μάνης. Ένα μήνα πριν έρθει ο Kobe στην Ελλάδα, ο πατέρας μου (ο οποίος ήταν και προπονητής μου στον Πήγασο), με ρώτησε με πολύ cool και άνετο ύφος αν θέλω να τον αντιμετωπίσω! Άρχισα, φυσικά, να γελάω. Του έλεγα να σταματήσει την πλάκα… Και όμως, εκείνος συνέχισε να με ρωτάει. Το εννοούσε! Εννοείται πως έπαθα σοκ. Πέρασε ένας μήνας και στη συνέχεια ταξίδεψα στην Αθήνα γι’ αυτό τον σκοπό.

Είναι γεγονός πως είχα πάρα πολύ άγχος. Το να συναντήσεις τον Kobe είναι ένα όνειρο για κάθε νεαρό παίκτη που βρίσκεται στην ίδια θέση με μένα. Η πρώτη μας συνάντηση, πάντως, δεν έγινε στο παρκέ. Με την ομάδα μου κερδίσαμε όλους τους αγώνες στους οποίους συμμετείχαμε, αναδείχθηκα MVP και κέρδισα και τον διαγωνισμό τριπόντων. Έτσι, πήρα ένα εισιτήριο για να τον δω από κοντά και να μιλήσω μαζί του στο Foot Locker. Εκεί γινόταν το πρώτο μέρος του event. Μόλις τον είδα, έπαθα σοκ! Τον κοιτούσα με δέος. Γρήγορα, όμως, μας μίλησε και μας βοήθησε να αισθανθούμε πιο άνετα απέναντί του.

Μια από τις ομάδες που συνάντησε ο Kobe την επόμενη μέρα, όταν μαζευτήκαμε στο κλειστό των εκπαιδευτηρίων Δούκα, ήταν και η δική μου. Καθώς κάναμε προπόνηση και εκείνος είχε ρόλο θεατή-κριτή, είδε ένα σουτ που έκανα και αποφάσισε να έρθει για να μου δείξει πως μπορώ να το βελτιώσω. Αφού μου έδειξε μια άσκηση, μου ζήτησε να την δοκιμάσω απέναντί του. Με μάρκαρε δυναμικά, όμως ευστόχησα και τις δυο φορές που σούταρα!

Στη συνέχεια παίξαμε στο ανοιχτό γήπεδο που είχε δημιουργηθεί στην "Αγορά" του ΟΑΚΑ. Δεν κατάφερα να φτάσω στον Τελικό με την ομάδα μου, όμως παρακολούθησα όσα έγιναν από κοντά. Είχε πάρα πολύ κόσμο. Ήταν αν όχι το καλύτερο, σίγουρα ένα από τα καλύτερα μπασκετικά event που έχουν γίνει στην Ελλάδα. Και φυσικά μια εμπειρία που θα θυμάμαι σε όλη μου την ζωή. Δεν είναι, άλλωστε, συνηθισμένο να συναντάς στα 15 σου έναν από τους κορυφαίος μπασκετμπολίστες όλων των εποχών.

Από εκεί και πέρα, προσωπικά περιμένω με αγωνία την φετινή σεζόν. Καταρχήν, ευχαριστώ τον Πανελευσινιακό, την διοίκηση και τον coach Σκαραφίγκα για την ευκαιρία που μου έδωσαν και για την πίστη τους σε μένα. Η μεταγραφή μου είναι το ξεκίνημά μου ως επαγγελματίας παίκτης στην πρώτη κατηγορία της Ελλάδας. Οι συμπαίκτες μου είναι όλοι μεγαλύτεροι ηλικιακά και έχουν τεράστια εμπειρία στα γήπεδα. Το να προπονείσαι μαζί τους και να σε βοηθούν να γίνεις καλύτερος, είναι τρομερό. Οι συμβουλές τους είναι πολύ σημαντικές, γιατί είμαι ακόμη πολύ μικρός. Η κούραση είναι έντονη, αλλά έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Από την πρώτη μου χρονιά στην Α1 περιμένω να προσαρμοστώ στις τόσο υψηλές απαιτήσεις, να βοηθήσω όσο μπορώ, αλλά και να καταφέρνω να αναδειχθώ σαν αθλητής μέσω της ομάδας μου.

Φέτος θα έχω πολλές υποχρεώσεις, όμως πάντα θα υπάρχει χρόνος για να παρακολουθώ όσα συμβαίνουν στο κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη. Ακόμη κι αν δεν μπορώ να δω τους αγώνες στην τηλεόραση, εξαιτίας της προχωρημένης ώρας, πάντα θα υπάρχει το ΝΒΑ Greece για να ενημερώνομαι πλήρως".

* Ο Νίκος Χουχούμης γεννήθηκε την Πρωτομαγιά του 1996, έχει ύψος 1μ.85, ανήκει στον Πανελευσινιακό και αγωνίζεται στις θέσεις των guard. Είναι αριστερόχειρας και αγαπημένος του παίκτης στο ΝΒΑ είναι ο Brandon Jennings.

ΠΗΓΗ
http://nba.sport24.gr/article/2419090/otan-antimetwpisa-ton-kobe-bryant 

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad