Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Eξαιρετική εμφάνιση για την νεαρή 14χρονη Μοσχατιώτισσα Περσεφόνη Μαλλιαρού στην καλοκαιρινή διοργάνωση 'Fight Night .(video)

Eξαιρετική εμφάνιση για την νεαρή 14χρονη Μοσχατιώτισσα  στην  καλοκαιρινή διοργάνωση 'Fight Night : Summer Edition' στο 'Iπποκαμπος Beach Club' με αναμετρήσεις Κ1 – Low Kicks και Πυγμαχία, οπου νίκησε με 2-1 την  Μαρία Λαχανά 

Περσεφόνη Μαλλιαρού: 
Σας ευχαριστώ όλους για την στήριξη σας! Τον προπονητή μου (Spartakos Nikaias) , τους συναθλητές μου (Χριστίνα Χάρις Hlias Spetsiotis) που είναι πάντα δίπλα μου! Τον (Panos Kamperis) που μου έδεσε τα χέρια! Τον (Andreas Kalimnios) που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία! Και όλους εσάς που πιστεύετε σ' εμένα! Τα καλύτερα έρχονται!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Featured Post

Το πρόγραμμα των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών (Α΄ φάση, 3η αγωνιστική)

  Για το Κύπελλο Ελλάδας Ανδρών (Α΄ φάση, 3 η   αγωνιστική) θα διεξαχθούν οι παρακάτω αγώνες: 20/09/2020         Υμηττού (ΠΥΡΚΑΛ) 17.00 ΑΟ Α...

Side Ad

Side Ad